söndag 22 januari 2012

Med en enkel tulipan...

Måste bara visa mina fina buketter jag fick på min födelsedag! Som sagt jag älskar tulpaner...
Kaffe på sängen blev det! Blommor o choklad också. Sen ska jag få välja ut en ny mobil också, det kommer bli SVÅRT! För jag har en liten, liten släng av beslutsångest!
Finast skålen med ett härlig blomster arrangemang i fick jag av kusinvitamin Charlotta med familj. Vackert!!
                                              Rosor, tulpaner, garbera, brudslöja o murgröna!
Leila Lindholm en av mina favoriter, när det gäller att tillverka bakverk. Fick hennes senaste: Hello cupcake! av moster Ingrid o Bill. Fick massor av inspiration till nya smakupplevelse!! Härligt!!
Ha´en fortsatt härlig söndagskväll gott folk! Imorgon är det ny vecka  igen, spännande o se vad den bär med sig! Hoppas snön får ligga kvar, nu när den äntligen har kommit så vi kan åka lite i Kvarnabacken!!

Kramilikram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar