lördag 14 april 2012

NI förgyller min dag!!

Tänk, nu är det över 9000 besök. Det hade jag aldrig i min vildaste fantasi kunnat tänka mej när jag startade den här lilla sidan!
Ni är verkligen toppen! Hoppas ni inte tröttnar! SKRIV gärna en liten rad till mej om ditt o datt, jag tycker det är jätte kul när ni hör av er! Vilka ni nu är? Är det mest de närmst sörjande eller är ni några som hittat mej på andra sätt? Det vore kul o veta!! SKRIV!

Det har varit lite dåligt med recept på sista tiden men jag ska försöka bättra mej fram över!!

Jaha, då va´ denna lördagen snart till enda. Vad har ni hittat på idag? Själv har jag jobbat delad tur. På mina timmar njöt jag av en liten fikastund med familjen i solen här hemma. Liggandes på soffan i solen kunde jag höra fågelsång av alla de slag i bakgrunden av barnens lek o kiv!! Middagen, som bestod av kotletter, potatis, sås o grönsaker, avnjöts på verandan. Härligt, jag har haft en toppen dag!

Fortsatt trevlig helg!

KRAMILLIKRAM!!

2 kommentarer:

  1. Det är väl klart att en blogg som din ska ha många läsare. Här finns ju goda och lättlagade recept både på nyttigt och och lite mindre nyttigt :-) fina bilder på blommor och annat fint som du hittar OCH så uppdaterar du ofta, det är jätte bra att det händer saker på bloggen då tröttnar man inte på att gå in å läsa.

    SvaraRadera
  2. Vad glad jag blir! Tack för de fina orden!

    Kram

    SvaraRadera