söndag 3 juni 2012

Firat min...

...födelsedag (igen)!! Med mina allra bästa vänner o till lika VIP-gäng har jag varit på Gårdby café o lanthandel på Öland idag! Har ni inte varit där så är det ett hett tips på utflykt i sommar.

Dagen började med lunch hos Gunilla, super god pasta- o kycklingsallad! Sen bar det över till Öland o Gårdby. Vi gick en runda i inredningsbutiken sen va´ det in till klädbutiken, himla fina kläder. Provade fina kläder men insåg att presenten kommer att inhandlas i inredningsbutiken!! Men man kan inte bestämma sig på "tom" mage o vi i VIP-gänget har en förkärlek till gosaker så det fick bli en fika innan!! Sommarkaka m hallon o grädde, mumsigt!!
Sen va´ det till att våndas!!! Jag har en liten släng av beslutsångest! Gratängform... vispskål... glaskupa... tårtfat... mm mm mm sen ett par turer till. Suck, pust, stånk o stön!! Tur att mina kära vänner har tålamod!!
Men det slutade med att jag tog det här fina tårtfatet i ljust syrenlila o glaskupan! Det kommer nog att bli ett o annan bakverk på den...
                           Kanske några blåbär- o cocos cupcakes som vi hade i Björkå i helgen.

Hur som haver så är jag super nöjd med min present!! Vi har haft en härlig dag, lunch, fika o avslutade med en pizzabit på Ikea! TACK mina goa, goa vänner för en mysig dag. Och tack för att ni står ut med en velpotta som mej!! Hihii!!

2 kommentarer:

  1. Vi älskar dig också!!! Och när vi blir trötta på velandet så bestämmer vi ju åt dig ;) Tack för en underbar dag vännen min
    //Jenny

    SvaraRadera
  2. Ja det är tur det!! ;) Men det va´ kanske lite tur att det tog en stund idag annars kanske inte du hade fått med dej ALLT ditt fina hem!! Hihii! Kram på dej!!

    SvaraRadera