torsdag 12 juli 2012

"Jag har bott vid en...

...landsväg i hela mitt liv!" Va´ det inte så han sjöng Edvard Persson? Det stämmer kanske lite dåligt på mej men halv mitt liv iallafall! Hihi!! Men Suletorp kommer alltid att vara hemma! Även om Ringvägen självklart också är hemma! Lyckligt lottad man är att ha två hem!
Denna fina gärdsgård gjorde pappa för många år sen och som ni ser är det inget fuskbygge! Ofta ser man att slanorna sitter ihop m ståltråd men inte här inte! Minns att han värmde grankvistar o lindade runt. Pappa har alltid varit noggrann med allt han tar sej för!
I detta hav med blålila klockor står det ett o annat klarbärsträd! Oj va´ man mumsade när man va´liten!
               Den gråa gärdsgården mot de blålila blommorna är så himla vackert tycker jag!   

Imorgon (fredag) blev jag ledig från Café Björkå, undrar vad vi ska hitta på då, familjen o jag?!!? Vi får väl se om vädret visar sej från sin bästa sida? Hoppas på det, för då får det nog bli "Uvahavet"!

Ha´ en go´ helg o va´ rädda om er!!

KRAMILLIKRAM!!

1 kommentar:

  1. Hej! Men självklart får du köpa planscher, va kul! Hittar dock inte din mail... Jag har just fixat en mail till bloggen så du kan väl maila mig så vi hittar åt varandra...hihi.
    //Hanna

    SvaraRadera