måndag 16 juli 2012

Rabarber!

Va´ glad jag blev idag när min vän Elena sa att hennes rabarber fortfarande va´stil going strong!! Har funderat på hur jag skulle kunna få tag på lite, så att jag skulle kunna göra min Tosca m kanelrabarber fler gånger (receptet hittar ni under fliken KAKOR). Men allt löser sig när man har goa vänner!! Tack Elena!!
När jag ändå va´där, passade jag på att beställa lite Aloe Vera Gel-dryck. Har druckit det sen förra våren, tror jag att det är. Vid juletid ökade jag dosen en aning (dricker nu ca 45 ml/dag) o efter det har jag inte haft migrän!! Tjohoo!!

Imorgon blir det till att frysa in rabarberna...härligt att hitta dom i frysen framöver!!

Ha´ det gott o va´ rädda om er!!

KRAMILLIKRAM!!









1 kommentar:

  1. Rabarber är ju bra att ha i frysen.Måste nog ta hand om mina med!
    Ha de bra!!Kicki

    SvaraRadera