måndag 6 augusti 2012

Vardag...

...igen! Skönt på sätt o vis, allt återgår till ordningen. Fast jag ska inte sticka under stolen med att det hade varit gott med några dagars semester till! Har jobbat en vecka nu och det är en vecka sen vi sa farväl till Café Björkå! Först idag har jag tagit itu med alla påsar från caféet...lat...ja, jag vet...men det har också burit mej emot att packa upp allt också. Det blir så påtagligt på något vis...men, men nu är det gjort, SKÖNT!

Böckerna låg i en av påsarna, fyndat dom på Emmaus, även den läsande lilla flickan är ett Emmaus fynd, jag är ingen fena på att fixa iordning (skulle behöva lite kusinhjälp tror jag!!) men en får göra så gott en kan!!


Hur har ni det där ute, börjat jobba än...semester...hur eller hur så får ni ha´ det så gott o va´ rädda om er!!

KRAMILLIKRAM




1 kommentar:

  1. Ååå vilken liten söt flicka!!Hon kunde fått bott hos mig om jag hittat henne:)))
    Kram Kicki.

    SvaraRadera