måndag 26 november 2012

Håll ut!!!??

Hoppas ni inte överger mej i denna stund!! Men jag får ingen ordning på det här med bilderna!! Suck!! Har försökt lite olika saker. Men eftersom jag är så osäker på det här med datorer så vågar jag inte trycka hur som helst!!
När jag hittade vad jag sökte efter (tror jag) så gick inte köpet (för mer bildutrymme) igenom....varför?????? Har ni några bra svar eller tips, hör gärna av er!! helenbjarestig@blixtmail.se

Tack till er som försök hjälpa mej redan!!!

Hur som haver har jag bakat min variant på "Drottning Kristinas julbröd", vi är inte överförtjusta i lussekatter (de blir torra), men dessa blir verkligen mumsiga! För att se hur de ser ut eller för receptet, titta under "Bullar". Bakade även vanliga bullar också eftersom Vilma inte gillar saffransmaken!

Pepparkaksbaket har barnen stått för idag. Köper alltid en färdig deg eftersom de tröttnar fort. Så här har det varit ljuvliga dofter kan jag lova!

Jag är ledig hela veckan!!! Tänkte vi skulle få det lite adventsfint här i vårat hem! Vi får väl se om ni får tadel av det i bildformat!?

Nu ska jag ta mej en mugg kaffe o en "lussebulle"!

GOD NATT!

Kramillikram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar