torsdag 22 november 2012

Hjälp!!!

Är det någon som kan hjälpa mej!!! Jag kan inte lägga ut fler bilder här på bloggen, utrymmet är fullt säger de!!! Hur i allsin dar gör jag!!!???? Tacksam för hjälp på alla sätt o vis!! Fattar nada!! Skriv gärna ett mail eller i kommentarsfältet!! Eller allra hels, kom hit!!

Och nu när det snart är advent o jul! Helt fel tidpunkt att strula!!

OBS!! ALLA där ute, använd REFLEX!!! Även när ni går i samhället/staden mm!!!

HJÄLP!!

Panikslagenkramillikramar!!

1 kommentar:

  1. Uj uj uj! Fick själv panik när det hände mig så jag började städa och plocka bort bilder i gamla inlägg men insåg snabbt att det inte var så kul... Nu köper jag extra diskutrymme för nån tia i månaden. Helt klart värt det! Nu kan jag fläska på med bilder igen.=) Visst läggs dina bilder upp i ett picasa webbalbum? Längst ner i det, där ser du hur mycket diskutrymme du har kvar. Där kan du också klicka på uppgradera och köpa mer utrymme...
    //Hanna

    SvaraRadera