söndag 18 november 2012

Lite tillbakablickar!

Snart mina goa vänner, är det dax att tända det första ljuset! En härlig tid väntar...Som ni kanske märkt är det dåligt med nya recept här på bloggen!! Jag har haft lite annat för mej (läs, inte haft lust/ork!!) Men snart hoppas jag att det kommer lite gosaker som ni kanske vill prova till advent o jul!! Har hittat några nya recept i Jultidningarna som börjat komma + hoppas hitta farmor recept på skurna pepparkakor!! Tills dess får ni hålla tillgodo med lite bilder (recept) från föregående år!
Mandelnougat m havssalt! Min nya favorit!
Brända Mandlar!
Nougatcrisp!
Hyacinter är min favoritblomma till jul! Många ska det vara!
Amarylis, upp o ner, ja varför inte!
Vårt gottebord förra julen!
Kolla in på "Julgodis", där hittar ni lite smått o gott! Hoppas ni inte tröttnar på att titta in här hos mej!! Men jag ska försöka skärpa mej!! Och ni, glöm inte att lämna ett litet "avtryck" i kommentarsfältet! Det är så kul att höra ifrån er! You make my day...!

Ha´nu en härlig dag imorgon, ny vecka, nya utmaningar!
Va´ rädda om er!

KRAMILLIKRAM

2 kommentarer:

  1. Hej, hittade hit tack vare Mikaela Carlsson. Härliga bilder på blommor, godis och arrangemang.
    Häls. Louice Glamberger

    SvaraRadera
  2. Hej Louice! Va´ roligt att du hittat hit o kul att du skriver en kommentar!! Hoppas du hittar recept du vill testa eller bara vill följa mina inlägg!
    Må så gott!!

    Helén

    SvaraRadera