torsdag 6 december 2012

Ett litet paket...

                                                       ...kom det med posten häromdagen!
Fint inslaget, så man ville knappt öppna det! Men jag visste ju vad som fanns inuti...
...söta små tofsar att hänga i bordsgranen! Hanna som driver den här bloggen har gjort dom o jag har köpt dom!
                                                 Tänk va´ lite garn o pärlor kan bli fint ihop!
Övriga dekorationer i granen har jag fått av mamma för något år sedan. Gamla ljushållare, kulor i fattigmansilver...vackert! Om jag får säga det själv! Hihi!!
De vita ljuslyktorna har jag sytt av spetsen från farmors gamla örngott. Roligt när man kan ta tillvara o göra om saker till något användbart istället för att det ska ligga i en låda i garderoben.

Nää, nu säger jag god natt (23.49 pip), att det alltid ska bli så sent! Hihi! Men när man sätter sig framför datorn så springer ju tiden iväg...nu är det ju extra roligt eftersom jag är kan blogga igen!! Tjohooo!

KRAMILLIKRAM!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar