fredag 21 december 2012

Jordens undergång?

Ja, jag vet inte? Men kl är nu 16.25 o det verkar lugnt...men dagen är ju inte slut än! Hur eller hur så la´ jag in sillen igår (läs inatt, hihi!!), en lök o en senap (recept finns här på bloggen sen innan).
Idag har jag varit kompledig, så efter att vi lämnat av Hugo vid bussen 07.30, körde Vilma o jag till Nybro för att julhandla det sista. Kan säga att det va´ fler som tänkt som oss! Städat hela huset...så nu...välkommen JUL!
Ikväll blir det till att åka på julfest i Alstermo med Mickes jobb! Trevligt att respektive får följa med! Barnen är lämnade i Suletorp, där bästaste lillebror kommer hem från Västerås ikväll! Tror nog de får en mysig kväll, Vilma har laddat med både Sunes jul, Albert o Herberts julkalendrar!
Imorgon ska det huggas gran...spännande...eller inte...det blir va´ det blir! Med lite kulor, glitter o lite annat smått o gott brukar det bli rätt bra i slutändan!
Dessa bilder tog jag för ett tag sen! Hoppas på fler soliga dagar...om nu jorden inte går under ikväll! Den som lever få se...Hihi!! Ja, eller hur!!

Önskar er nu en trevlig dan före dan före dan före doppare dagen...blev det rätt?!?

KRAMILLIKRAM!!

Ps. TACK till er som skickat julkort men som sagt i år blir det inga från oss. Pengarna skänks till de som behöver det bättre!! Ds.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar