söndag 31 mars 2013

Loppisfynd!

Visst är det kul med loppis eller vad säger ni!!? I fredags öppnade en ny loppis i Älghult, (gamla snickerifabriken). Jag va´ inte ensam om att hänga på låset! Hihi!! Hittade denna fina duk, sockerkaksformen o en härlig vit skål!
Idag när jag körde hem från jobbet, svängde jag dit igen...fyndade ett bord som jag hade tittat på i fredags...det stod fortfarande kvar så det måste ju vara meningen att det skulle med hem!! Inte för jag vet var jag ska ha det...men kan vara bra att ha! Tänkte nog måla det vitt...? Hittade även en söt liten flicka  o pojke, inte i bästa skick men för 15 kr för båda så kunde jag inte låta bli!!
Hoppas ni har en trevlig påsk där ute i stugorna. Här skiner solen men det är KALLT!! om nätterna, idag hade vi -10 grader!

Ni glömde väl inte att ställa om klockorna inatt! SOMMARTID!! Jippi!! Tjohoo!! Yes!! Underbart!

Ha´ det gott!!

KRAMILLIKRAM!!

2 kommentarer:

  1. Flickan å pojken stod jag å höll i, men jag tänkte att du ville ha dom :))
    Kram

    SvaraRadera
  2. Visst är de kul med loppis :) Lycka när man hittar något fint :)Kram Kicki

    SvaraRadera