torsdag 13 februari 2014

Är ni kvar?

Hej på er där ute!

Vet inte om ni finns kvar...ni kanske har tröttnat på att det inte kommer några inlägg!!!???
Datorn har inte funkat o nu ska jag försöka lära mej hur jag får in kort från kameran in på Hugos dator istället! Det kan ta ett tag...jag är ingen datafantast precis!

Har en del recept o bilder som ligger här o väntar...så om ni har tålamod...kommer det förhoppningsvis något inlägg snart!!

Hoppas ni har en bra vinter där ute, eller vinter o vinter...jag vet inte? Hur som helst har fåglarna börjat att sjunga...ljuvligt...det måste ju betyda att våren kanske, kanske är på väg!! Hoppas!! Vill dra igång mitt lilla projekt...

Må så gott o va rädda om er!!

KRAMILLIKRAM!!

1 kommentar:

  1. Har saknat dina bilder o recept! Väntar förväntansfullt! Kram

    SvaraRadera