torsdag 3 april 2014

Det börjar närmar sig!

Min lilla loppis o mitt lilla trädgårdscafé ser ut att bli av! Det verkar som om det ordnar sig med mitt schema iallafall!! JIPPI!! Så min egentid läggs nu på att bära o ställa i ordning o prissätta...hade behövt den andra bo´n också...men jag tror inte att min kära sambo skulle bli så glad om han blev av med sin lilla "verkstad"! Hihi! Det får väl bli att ställa fram grejer allt eftersom jag säljer...om det nu kommer några loppis- o kaffesugna kunder vill säga!

Goa läsare, jag hoppas ni har det bra o att solen lyser på er! Nätterna är fortfarande kalla (inatt var det -5,8 grader) men dagarna är fina! I förrgår såg jag den lilla Sädesärlan...det måste väl ända betyda att våren är här för att stanna!? Penséerna ute i krukorna är verkligen tåliga, på morgonen slokar de men så fort solen tittar fram o värmer deras fina små kronblad ställer dom sig i givakt igen...dag efter dag!

Ha´ det så gott o va´ rädda om er!

KRAMILLIKRAM!!

2 kommentarer:

  1. Så roligt! Och lova att berätta när du kör igång med allt så att jag kan hänga på låset...jättekul!
    Önskar dig en skön helg med massor av sol...
    Kram,
    Titti

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag igen! GRATTIS till dig, du vann lite fröer hos mig! Bara maila mig din adress så kommer det ett brev...
    Ha en fin söndag!
    Kram,
    Titti

    SvaraRadera