fredag 4 september 2015

Om jag kan hjälpa...

...en endast människa!
Vi matas med hemska bilder från världens alla hörn...men det är långt ifrån allt vi får se...verkligheten är ännu grymmare!!
Varje bild med människoöden som vi inte i vår vildast fantasi kan tänka oss hur de har det!
Jag hoppas att dessa bilder ÖPPNAR ÖGONEN på människor som har valt att ha dörren stängd till sitt hjärta!

Jag försöker dra mitt lilla strå till stacken genom att på SÖNDAG 6/9 kommer vi att skänka pengarna som vi får in på Caféet o Loppisen till ngn organisation som hjälper flyktingar!! I nuläget har jag inte bestämt vart de ska gå men vill DU vara med o göra världen lite, lite, lite mera human...? Kom på söndag kl. 11-16, Ringvägen 2, FRÖSEKE.

VÄLKOMNA!!

VA´ RÄDD OM DEJ O VARANDRA!!

KRAMILLIKRAM!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar